تفاوت جرمگیری با بلیچینگ دندان 

فهرست محتوا

فرض کنید فردی که با شما هم صحبت می شود دارای دندان هایی بد رنگ و نامنظم باشد. چه حسی از برقراری ارتباط با او دارید؟

در هنگام صحبت کردن و خندیدن دندان ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. بنابراین با کمی تامل می توان به اهمیت زیبایی دندان ها پی برد.

میل به زیبایی در وجود تک تک ما نهادینه شده است. موفقیت در ارتباطات اجتماعی و داشتن اعتماد بنفس از جمله موارد موثر در داشتن حس مطلوب در فرد می باشد.داشتن دندان هایی سالم و خوش رنگ باعث تقویت اعتماد بنفس می شود که این امر در ایجاد روابط موفق، تاثیر شایانی دارد.

در این مقاله به بررسی تفاوت جرمگیری با بلیچینگ دندان می پردازیم.

نمونه بلیچینگ دندان توسط دکتر شهریار جنانی
نمونه بلیچینگ دندان توسط دکتر شهریار جنانی

بلیچینگ دندان

با توجه به مطالب گفته شده در مقاله ی بلیچینگ دندان در کرج، از این تکنیک به منظور سفید کردن دندان ها و تغییر در رنگ آن ها استفاده می شود. در این تکنیک دندان ها را با استفاده از ژل های مخصوص، از رنگ طبیعی شان روشن تر می کنند.

  • روش بلیچینگ دندانی تکنیک کاملا ایمن می باشد و به ساختمان دندانی هیچ نوع صدمه ای وارد نمی کند.
  • بلیچینگ دندان قابل انجام در سطح دندان های طبیعی می باشد و تاثیر چندانی روی دندان های روکش شده یا کامپوزیت شده ندارد.
دکتر شهریار جنانی دندانپزشک زیبایی در کرج و دارای فلوشیپ و مستر شیپ ایمپلنت از ICOI از آمریکا، می باشند.
شما عزیزان  می توانید برای انجام بلیچینگ یا جرمگیری ؛ توسط دکتر شهریار جنانی، از طریق زیر اقدام کنید:
شماره های تماس:  32242151 -32254227  (026)
کانال اینستاگرام 

جرمگیری دندان

این باور غلط که جرمگیری دندان در کرج  باعث صدمه دیدن مینای دندان می شود در ذهن بسیاری از افراد جامعه وجود دارد. اما لازم است بدانید جرمگیری دندان یک روش ایمن می باشد و هیچ تاثیر سویی در ساختمان دندان ندارد. علاوه بر این جرمگیری دندان در فواصل معین به سلامت دندان ها و حفظ مقاومت آن ها کمک شایانی می کند.

  • تجمع باکتری ها در سطح دندانی بستر مناسبی برای ایجاد عفونت و آسیب های شدید دندانی فراهم می آورند. به همین منظور نیاز است در صورت تجمع جرم روی دندان ها اقدامات لازم جهت از بین بردن آن ها انجام شود.
  • درغیر این صورت اگر جرمگیری در فواصل مشخص انجام نشود باکتری های بیشتری در سطح دندان ها و لثه ها رسوب می کنند و جرم های ایجاد شده از این میکروارگانیسم های آسیب زننده، مستحکم تر می شوند و متقابلا برطرف سازی آن ها نیز، مشکل تر می شود.
جرمگیری دندان در مطب دکتر جنانی
جرمگیری دندان در مطب دکتر جنانی
  • یکی از موارد مهم در رعایت بهداشت دهان و دندان، چکاپ های دندانپزشکی منظم و انجام جرمگیری می باشد. از این طریق می توان سلامت و مقاومت دندان ها را تقویت کرد و از ایجاد عوارضی مانند پوسیدگی جلوگیری بعمل آورد.

تفاوت تفاوت جرمگیری با بلیچینگ دندان  چیست؟

با توجه به مطالب فوق الذکر می توان به تفاوت جرمگیری با بلیچینگ دندان  پی برد. جرمگیری دندان به برطرف سازی جرم های فرم گرفته در سطح دندان و لکه های ناشی از مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های رنگی، می پردازد اما تاثیری در تغییر رنگ دندان ندارد.

اما همانطور که می دانید بلیچینگ دندان تکنیک زیبایی می باشد و باعث تغییر در رنگ دندان می شود. بسیاری از افرادی که به دنبال راه حلی برای تغییر رنگ دندان های خود می باشند، می توانند از بلیچینگ دندان برای سفید کردن دندان هایشان بهره گیرند.

نتیجه گیری

جرمگیری و بلیچینگ دندان هردو در تقویت سلامت و زیبایی دندان ها موثر می باشند. مشخصا جرمگیری دندان از موارد غیرقابل انکار در بهداشت دهان و دندان می باشد.

با حفظ سلامت دندان ها می توان با کمک گرفتن از روش های متفاوت در عرصه ی دندانپزشکی زیبایی مانند: اصلاح طرح لبخند در کرج ، بلیچینگ دندان و … رنگ و زیبایی دندان ها را دو چندان کرد.

پاسخ

16 + 12 =

Call Now Button