هزینه ایمپلنت دندان در کرج چقدر است؟
هزینه ایمپلنت دندان در مناطق مختلف، متفاوت خواهد بود و به عواملی مانند میزان تجربه پزشک، نوع و برند ایمپلنت و تعداد واحد مورد نظر بستگی دارد. در این مقاله، به بررسی مواردی که هزینه ایمپلنت دندان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، می‌پردازیم و سعی می‌کنیم با بررسی این عوامل، به درک بهتری از ساختار هزینه‌ها و راهکارهای ممکن برای کاهش هزینه‌های ایمپلنت دندان در این منطقه بپردازیم.

هزینه ایمپلنت دندان چگونه محاسبه میشود؟

فهرست محتوا

به طور کلی، برای محاسبه دقیق هزینه ایمپلنت دندان در کرج، توصیه می‌شود به متخصص کاشت ایمپلنت دندان در کرج مراجعه کرده تا از تمامی عوامل مربوطه آگاه شوید. قبل از جراحی، برخی آزمایش‌ها و تصویربرداری‌هایی لازم است که هزینه های مجزای خود را دارند. شما باید هزینه های جانبی قبل و بعد از عمل را به طور جداگانه محاسبه کنید. هزینه ایمپلنت دندان در کرج بیشتر از هرچیز بستگی به جنس و برند ایمپلنت و میزات تخصص و تجربه پزشک دارد. برخی از بیماران درباره انجام ایمپلنت اقساطی نیز سوال میکنند. در این خصوص میتوانید با بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در کرج تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری از شرایط آن مطلع شوید. قیمت هر واحد ایمپلنت متفاوت است و تعرفه قیمت ایمپلنت برای دندان های جلویی کمتر از دندان های عقبی است. 

هزینه هر واحد ایمپلنت دندان ساخته شده از مواد آلمانی و تولید کشور کره در مطب دکتر شهریار جنانی، حدود 18.000.000 (هجده میلیون تومان) می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه کلی تعداد واحد های مورد نیاز، لازم است در مراجعه حضوری مشاوره تخصصی دریافت گردد.

چه عواملی بر قیمت ایمپلنت تاثیرگذارند؟

عوامل متعدد بسیاری بر قیمت ایمپلنت دندان تأثیرگذار هستند، که در ادامه اشاره خواهیم داشت.

  • نوع برند ایمپلنت مورد استفاده: که کیفیت آن بر قیمت این تکنیک تأثیر دارد. ایمپلنت‌هایی که از کیفیت بالاتر برخوردار هستند، معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند.
  • تخصص و تجربه جراح: نقش مهمی در تعیین هزینه دارد. جراحانی که از تجربه و دانش بالاتری در این حوزه برخوردار هستند، دستمزدهای بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین، استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های جدید نیز میتواند این مبلغ را افزایش دهد.
  • هزینه‌ رادیولوژی، هزینه داروها و مراقبت‌های پس از عمل نیز باید به عنوان مقادیر جانبی در نظر گرفته شوند.
  • اگر شما لثه های تحلیل رفته داشته باشید، نیاز به استفاده از پودر استخوان دارید که بر هزینه کلی این تکنیک اثرگذار است.

قیمت ایمپلنت دندان در کرج چقدر است؟

به طور کلی، برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد هزینه ایمپلنت دندان در کرج، پیشنهاد می‌شود با دندانپزشک خود مشاوره کنید. همانطور که میدانید این روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته، یک اقدام بسیار حساس است؛ که کیفیت ایمپلنت ها و نحوه جایگذاری و کاشت آن اگر به درستی و با اصول دندانپزشکی انجام نشود، میتواند علاوه بر ایجاد مشکلات متعدد برای بیمار، هزینه های بیشتری را نیز به دنبال داشته باشد. بنابراین توصیه می شود مبنای انتخاب خود را ارزان بودن قیمت قرار ندهید. بلکه بر کیفیت و تخصص پزشک تاکید کنید.

هزینه ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

هزینه ایمپلنت کامل فک بالا و پایین، بسته به منطقه جغرافیایی و شرایط مختلف، متفاوت خواهد بود. قیمت ایمپلنت فک بالا کمی بیشتر از قیمت ایمپلنت فک پایین است. برای هر قسمت از لثه خود که نیاز به پیوند استخوان (پودر استخوان) داشته باشید، باید هزینه جداگانه ای نیز پرداخت شود. جهت اطلاع دقیق از هزینه ایمپلنت دندان در کرج برای فک بالا و پایین، با شماره های تماس موجود در سایت، ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها، نوبت حضوری از دکتر شهریار جنانی برای مشاوره دریافت کنید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

بیمه‌های درمانی معمولاً بخشی از هزینه‌های ایمپلنت دندان را پوشش می‌دهند، اما برای اطمینان در مورد این مسئله، بهتر است با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا از شرایط بیمه نامه خود مطمئن شوید. برخی از شرکت های بیمه پایه مثل تامین اجتماعی، در شرایط خود ذکر کرده اند که ایمپلنت دندان یک تکنیک زیبایی است و به همین دلیل هزینه ای برای آن پرداخت نمی‌کنند. در صورتی که بیمه تکمیلی دارید، شرایط پرداخت هزینه ها را در بیمه نامه خود بررسی کنید.

قیمت ایمپلنت با بیمه دولتی

برخی بیمه‌های دولتی، هزینه‌های مربوط به ترمیم لثه قبل از ایمپلنت را در مراکز دندانپزشکی دولتی پوشش می‌دهند. انجام ایمپلنت در مراکز دولتی توصیه نمی‌شود زیرا احتمال دارد که با ظرافت و کیفیت بالا انجام نشود. 

قیمت ایمپلنت با بیمه تکمیلی

قیمت ایمپلنت با بیمه تکمیلی، مانند بیمه‌های SOS از حالت معمول کمتر خواهد شد. بیمه‌های تکمیلی معمولاً بخشی از هزینه‌های ایمپلنت (مقداری از هزینه پیوند استخوان لثه و پایه ایمپلنت) را پوشش می‌دهند. برای استفاده از این خدمات بیمه خود، در ابتدا از شرایط بیمه نامه خود اطمینان پیدا کنید.

پاسخ

1 × 1 =

Call Now Button